ارسال اولین محموله کمک‌ های قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان به مناطق زلزله‌ زده اندیکا

اولین محموله کمک‌ های قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان به منطقه زلزله‌ زده اندیکا ارسال شد

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، در پی زلزله رخ داده در شهرستان اندیکا و شرایط دشوار مردم زلزله زده در برخی از مناطق روستایی با وجود سرمای هوا، محموله‌های کمکی با درخواست حجت السلام والمسلمین میرعلایی معاونت اجتماعی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، سردار صالحی فرمانده محترم نیروی انتظامی استان خوزستان و سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان، از طرف جمعیت پیشرفت و عدالت خوزستان به این منطقه ارسال شد.

این محموله شامل ۶۰۰ تخته پتو، ۴ هزار قوطی کنسرو، یک هزار جفت کفش مردانه و زنانه، یک هزار جفت کفش بچه گانه، ۳۰۰ تخته زیلو، ۲ هزار بطری روغن مایع، ۲ هزار تاید لباسشویی، ۲ هزار بطری مایع ظرفشویی، ۵۰۰ کیلو عدس، لوازم دارویی، ۵۰ عدد کیسه برنج، اسباب بازی کودکانه برای ۳۰۰ کودک و اقلام درمانی بوده است.

مهرداد کریمی در این باره گفت: جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان خدمت به مردم را بعنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی وظیفه خود دانسته که همراه با دیگر ارگان ها و گروه های جهادی کمک های لازم را برای این عزیزان فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر شرایط هم وطنان زلزله زده که با توجه به نزدیکی سرمای زمستان مشکلات زیادی دارند با کمک های هم میهنان بهبود یافته و از مشکلات شان کاسته شود.

قابل ذکر است ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه دوم مهرماه، زمین‌ لرزه‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهر و روستاهای قلعه خواجه، آبژدان، چلو و… از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند که باعث تخریب صد در صدی برخی از منازل روستایی و آواره شدن شهروندان این مناطق شد.

 

1026