بررسی آخرین وضعیت پروژه های ناتمام حوزه ورزش و جوانان در نشست رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان

🔹 به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با افشین حیدری مدیر کل دیدار و گفتگو کرد.

🔹 حسین خود در تشریح جزییات این دیدار و موضوعات مورد بحث گفت: در این دیدار پروژه های نیمه تمام ورزشی در بهبهان، تشان، منصوریه و زیدون مورد بحث قرار گرفته و راه کارهای لازم جهت تامین مالی و سرعت بخشی به تکمیل آن ها بررسی شد.

🔹 خود افزود: از دیگر موضوعات طرح شده در این نشست، تامین مالی برای برخی هیات های ورزشی شهرستان بود که با نظر مثبت مدیرکل محترم قرار است بزودی مبالغی به این هیات ها تخصیص داده شود.

🔹 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش ابراز امیدواری کرد، با حمایت های نماینده و فرماندار محترم شهرستان و مساعدت مدیرکل محترم ورزش و جوانان خوزستان بتوانیم زیر ساخت های ورزش را در شهرستان توسعه و مشکلات موجود را کاهش داده و مرتفع کنیم.

377
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *