رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان خبر داد:

آمادگی هلال احمر برای دریافت نذورات شهروندان جهت کمک به بیماران کرونایی

رئیس جمعیت هلال احر بهبهان با اشاره به ادامه بحران کرونا در شهرستان، از آمادگی این جمعیت برای دریافت نذورات شهروندان جهت کمک به بیماران کرونایی خبر داد.

حسین مرشد بهبهانی در گفتگو با صدای بهبهان گفت: متاسفانه با گذشت بیش از یک ماه از موج پنجم کرونا در جامعه، این موج هنوز فروکش نکرده و روند ابتلای شهروندان به ویروس منحوس کرونا همچنان ادامه دارد.

مرشد بهبهانی افزود: با توجه به ایام عزاداری محرم و سنت حسنه نذورات، از شهروندان عزیز درخواست می کنیم امسال نذورات خود را به نیت شفای بیماران، سلامت جامعه و ‌پایان همه گیری کرونا به این امر اختصاص دهند.

وی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال‌احمر بهبهان برای دریافت نذورات شهروندان در حوزه سلامت تصریح کرد: یکی از نیازهای اصلی بیماران در دوره بیماری کرونا، کپسول اکسیژن است، که از خیرین بزرگوار و شهروندان عزیز می خواهیم خیرات و نذورات خود را با خرید کپسول اکسیژن و مانومتر و تحویل آن به جمعیت هلال‌احمر بهبهان ادا کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان خاطر نشان کرد: هلال احمر کپسول های اکسیژن را بصورت امانی جهت درمان بیماران کرونایی به خانواده بیماران تحویل خواهد داد.

حسین مرشد بهبهانی در پایان از شهروندان درخواست کرد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات از سلامت خود و عزیزانشان در این روزهای سخت مراقبت کنند.

530