هشدار رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان

افزایش چند برابری مراجعین به مراکز درمانی بهبهان

دکتر رمضان احدی از افزایش میزان مراجعه به مراکز بهداشتی، موارد سرپایی و بستری در بهبهان خبر داد.

به گزارش صدای بهبهان، دکتر رمضان احدی با اشاره به وضعیت قرمز بیماری در بهبهان، گفت: طی روزهای اخیر تعداد موارد سرپایی نسبت به هفته گذشته تقریبا سه برابر و موارد بستری دو برابر شده است.

وی با اشاره به شیوع کرونای دلتا در کشور، افزود: با توجه به افزایش شهرهای قرمز در کشور و شناسایی چند مورد کرونای دلتا در خوزستان، از روزهای قبل در خصوص افزایش بیماری هشدار دادیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به آماده‌سازی بیمارستان ولیعصر(عج) گفت: در حال حاضر بیمارستان های شهیدزاده و تامین اجتماعی در بهبهان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را انجام می دهند، و در تلاش هستیم با راه اندازی بیمارستان حضرت ولی عصر عج، همه بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده و دیگر بیمارستان‌های شهرستان پاک شوند.

احدی با بیان اینکه فعلا ظرفیت کافی برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان وجود دارد، افزود: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان کاهش یافته، در حالی که در این شرایط تنها راهکار برای مقابله با کرونا رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر روزانه ۲ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق می‌شود و در تلاش هستیم که آمار واکسیناسیون روازنه را به ۳ هزار دوز افزایش دهیم.

820
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *