مدیر گروه دوچرخه سواری ماهور بهبهان

حمله افراد ناشناس به ورزشکاران دوچرخه سوار در بهبهان

مدیر گروه دوچرخه سواری ماهور بهبهان از حمله به دوچرخه سواران این گروه ورزشی توسط یک خودرو ناشناس در سحرگاه امروز سه شنبه خبر داد.

صدای بهبهان: علی ملایانی با اعلام این خبر گفت: گروه دوچرخه سواری ماهور بهبهان صبح امروز سه شنبه ۱۵ تیرماه تمرین روزانه خود را جهت رکاب زنی از بهبهان به سمت سد مارون برنامه ریزی کرده بود.

ورزشکاران این گروه نیز از حوالی ساعت ۵ و سی دقیقه سحرگاه جهت تجمع در محل اعلام شده حرکت کرده بودند که از اواسط مسیر متوجه حرکات غیر معمول یک دستگاه خودرو پژو که ۳ سرنشین داشته شده و پلاک خود را نیز مخدوش نموده شده، که به قصد اذیت دوچرخه سواران با سرعت و حرکات خطرناک به طرف ورزشکاران می رود.

در اواخر مسیر رکابزنی ( مسیر کارخانه سیمان به سمت سد آریوبرزن ) با توجه به شیب مسیر و فاصله چند متری ایجاد شده بین رکاب زنان، خودرو مذکور مجددا ظاهر شده و با چوب و شیلنگ به دوچرخه سواران حمله کرده که موجب مصدومیت حدود ۲۰ نفر از اعضای این گروه ورزشی شده که چند نفر آن ها جهت درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

از مسئولین امر بویژه دستگاه های نظامی و امنیتی خواستار پیگیری موضوع، شناسایی این افراد و برخورد قانونی با این قبیل مزاحمین و هنجارشکنان هستیم.

3632