تنها می توان با گذر از مرحله پذیرش ضرورت تغییر همگانی در سبک انتخاب اشخاص،با آسیب‌شناسی برای شناخت مشکلات به اصلاح شهر بهبهان رسید

#تبلیغات_انتخابات_۱۴۰۰

به قلم مهرداد خواجه،دانشجوی دکتری عمران و کاندید ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بهبهان

مردم بهبهان ، بیش از هر زمانی پذیرفته‌اند که لازم است برای پیشرفت و توسعه شهر، در شورای شهر خود تغییراتی پدید آورند. با گذر از مرحله پذیرش ضرورت تغییر همگانی در سبک انتخاب اشخاص، آسیب‌شناسی برای شناخت مشکلات و ارائه فرمول برای اصلاح شهر بهبهان آغاز شده است.

🔹آنچه که از ملاحظه‌ى وضعیت موجود شهر و ظرفیتهاى عظیمى که در دل این شهرو مردم آگاه نهفته است، می‌شود به دست آورد، که آنچه مسئولین و مردم انجام داده‌اند، در مقابل آنچه که ظرفیت عظیم این شهر براى پیشرفت و رسیدن به رتبه های بالای استان است، کار بزرگى نیست.

🔹و این در صورتیست که از یک سو ظرفیت‌های انسانی، امکانات و توانایی‌های طبیعی و مادی شهر ما به گونه‌ای است که ما می‌توانیم با کارآمد نمودن ساختارهای داخلی و رفع موانع موجود در زمینه‌های مختلف شاهد جهش‌های بزرگی باشیم و می توانیم  رتبه‌ای شایسته‌تر در میان شهرهای هم جوار کسب نمائیم.

🔹در حال حاضر بهبهان به شدت نیازمند کارهایی است که بر اساس اصول منطقی ، علمی ، واقع‌بینانه و برنامه‌ریزی شده و طبق قانون انجام شوند . کارهای روزمره ، بی‌برنامه ، تبلیغاتی ، شعاری و نمایشی ، اگر دو برابر شود مشکلات و نابسامانی ها کمتر که نمی شوند هیچ بلکه دو برابر یا بیشتر هم خواهند شد ! و هیچ یک از مسائل و معضلات حل نمی‌شود .

🔹نداشتن مدیریتی عامانه بی شک مانعی بزرگ بر سر راه بهبهان است به عبارت دیگر  در پشت هر شهرداری متعالی و موفقی شورای شهری کار آمد و موفق نهفته است امروزه بخش بسیار بزرگی از از ناکارآمدی ها و کم کاری ها در امیدیه به نحوه ی مدیریت و تدبیر مسئولان بر می گردد.

🔹یکی از راههای هدایت منطقی و درست استفاده از تدابیر صحیح و کارشناسانه است. تصمیم گیری ها ناصحیح و نابخردانه و غیر اصولی باعث هدر رفت نیرو و زمان خواهد شد

🔹این تغییرات در بهبهان ایجاد نمی شود مگر به همت والای مردم آگاه بهبهان و مسولین محترم، با امید این که ابتدا انتخابی صحیح داشته باشیم و سپس نظاره گره تغییرات مثبت در شهرمان باشیم.

242
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *