دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان اعلام کرد

نظارت مستمر دادستانی بهبهان بر فعالیت های انتخاباتی

دادستانى بصورت روزانه تمام جرائم انتخاباتى را رصد نموده و با انها مقتدرانه برخورد خواهد نمود.

انتخابات مهم ترین مجراى عملى نمودن دموکراسى و مهم ترین و بهترین معیار در ارزیابى جایگاه و میزان نقش افرینى مردم در هر نظام سیاسى است.

نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران به عنوان دموکراسى ترین کشور دنیا در نظام هاى سیاسى موجود افتخار این را دارد که یکبار دیگر تعیین سرنوشت چهار سال اتى مردم را به دست خود مردم سپرده که با انتخابى اگاهانه بهترین سرنوشت را براى اینده خود و فرزندان خود رقم بزنند و در این فرایند وظیفه مسئولان اجرائى و امنیتى، تلاش شبانه روزى و جهادى جهت برگزاری انتخاباتی سالم، ازاد، رقابتى، عادلانه و منصفانه، پرشور، پرنشاط و حداکثری است و باید زمینه را برای اجرای هر چه بهتر این فرایند فراهم کنند.

در طول این فرایند، شرایط برگزاری انتخابات باید به شکلی باشد که حقى از هیچ کدام از کاندیداها ضایع نشود و ما نیز در مجموعه دادگستری از تمام ظرفیت هاى قانونى برای برخورد قاطعانه و بازدارنده با جرایم و تخلفات انتخاباتی استفاده خواهیم نمود.

همه مسئولین ذیمدخل در امر انتخابات که بعنوان یکى از بازیگران انتخاباتى در این فرایند ایفاء نقش می کنند، در امر برگزاری انتخابات امین و حافظ رای مردم هستند و تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بکار خواهند گرفت.

همه ما موظفیم نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، حفظ و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم همه توان خود را بکار بگیریم.
همه باید در راستای فرامین رهبری برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنیم. مردم همیشه ثابت کرده اند که به نظام و آرمان‌های والای امام راحل وفادار هستند.
در امر برگزاری انتخابات ملاک ما قانون است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم و مهم‌ترین هدف ما نیز صیانت از اراء مردم است و در همین راستا با عنایت به افتتاح مرکز دریافت گزارش هاى مردمى ،رصد و پایش جرائم و تخلفات انتخاباتى در مجموعه دادگسترى استان خوزستان شهروندان محترم را دعوت به همکارى نموده که در راستاى هر چه بهتر اجرائى نمودن رکن اساسى سلامت انتخابات در طول شبانه روز و در صورت رویت هر گونه جرم یا تخلف یا وصول هر نوع اطلاعاتى در این زمینه گزارش خود را از طریق شماره چهار رقمى ١٨۵٠ به صورت پیغام گیر یا مکالمه با اپراتور ارائه نمایند.

493