فرماندار شهرستان بهبهان اعلام کرد:

برخورد قانونی با تخلفات و خروج از ضوابط قانونی توسط نامزدهای شوراها

به گزارش صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهبهان، فرماندار بهبهان در جلسه توجیهی نامزدهای عضویت در شورای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان بهبهان بر رعایت قانون در تبلیغات نامزدها تاکید کرد و گفت: نامزدها باید طبق دستورالعمل های ابلاغی که بصورت های مختلف از سوی ستاد انتخابات اعلام شده است تبلیغات کنند و خروج از این ضوابط بعنوان تخلف انتخاباتی محسوب می شود و قطعا با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
یوسف زمانی اصل افزود: وظیفه ما در ستاد انتخابات شهرستان، اجرای قانون است و کمیته های مختلف این ستاد تمامی مسائل مربوط به قبل،حین و بعد انتخابات را بصورت دقیق رصد خواهد کرد و هر موردی که نیاز باشد ورود کرده و پیگیری می نماید.
وی بیان کرد: تمامی موارد هشداردهنده، بازدارنده، موارد مهم قانونی، اخلاقی، اجرایی و پیشگیرانه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی در این جلسه توسط مسئولین امنیتی، انتظامی، نظارتی و قضایی و همچنین امام جمعه محترم بهبهان به نامزدهای عضویت در شورای اسلامی شهرهای تابعه اعلام گردید.
وی تصریح کرد: با هماهنگی ها وتعاملاتی که با ائمه محترم جمعه، اعضای محترم شورای تامین و اعضای هیات های اجرایی، نظارت بر انتخابات و بازرسی انجام شده، تمامی مسائل و آسیب های امنیتی، نظارتی، اجرایی و قضایی پیش بینی و در خصوص آن برنامه ریزی شده است و با تمهیداتی که اندیشیده شده ، به فضل خداوند متعال و همت همه دست اندرکاران هیچگونه مشکلی در روند جاری انتخابات نخواهیم داشت.
فرماندار بهبهان گفت: پس از بررسی های مستمر و تلاش های شبانه روزی هیات اجرایی و نظارت، تعداد ۱۲۹ نامزد عضویت در شورای اسلامی شهرها در شهرستان بهبهان تایید صلاحیت شدند و در ۲۸ خرداد در ۴ شهر بهبهان، تشان، سردشت و منصوریه رقابت خواهند کرد.
وی ابراز امیدواری کرد باحضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی جهت شهرستان بهبهان رقم خواهد خورد.

213