انتصاب در نیروگاه بهبهان

مدیر عامل جدید شرکت توسعه برق خوزستان غدیر منصوب شد

دکتر حسین مرسلی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توسعه برق خوزستان غدیر منصوب شد.

دکتر سیدفریدالدین معصومی مدیر عامل هلدینگ برق و انرژی غدیر در جلسه تودیع و معارفه در نیروگاه بهبهان گفت: یکی از مأموریت‌های مهم مدیر عامل جدید حفظ همدلی در مجموعه و تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها در خارج از نیروگاه می‌باشد.
وی یکی از نقاط قوت بسیار مهم نیروگاه بهبهان را اشتغال نیروهای بومی در این نیروگاه دانست و افزود: آمادگی و تولید نیروگاه نسبت به ۲ سال قبل بهتر می‌باشد.

وی دو هدف مهم صیانت از حقوق سهام داران و خدمت به مردم و کشور را از اهداف اصلی مجموعه هلدینگ برق و انرژی غدیر در نیروگاه ها و پروژه‌های در دست اقدام دانست.
در این جلسه که با حضور کارشناسان و مدیران نیروگاه در سالن اجتماعات برگزار شد از زحمات مهندس پناهی تقدیر و دکتر حسین مرسلی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت تولید برق خوزستان غدیر مالک نیروگاه بهبهان منصوب شد.
مرسلی در این جلسه ضمن تشکر از اعتمادی که به وی شده است؛ یکی از برنامه‌های مهم خود را افزایش ظرفیت تولید نیروگاه عنوان کرد و افزود: در سایه همدلی و استفاده از توان نیروهای بومی متخصص و متعهد و همراهی مدیران شهرستان بتواند در پیشبرد اهداف سرمایه‌گذاران و ذینفعان و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد.

در پایان این مراسم از واحد های گازی و بخار نیروگاه و همچنین سایر تاسیسات و پروژه های در دست اقدام بازدید بعمل آمد.

 

 

1168