فرماندار شهرستان بهبهان

تمام دستگاه های متولی آماده برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی هستند

به گزارش صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهبهان جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر بهبهان، تشان، منصوریه و سردشت با حضور کاندیداها، فرماندار امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان بهبهان برگزار شد.

در این جلسه یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تشکر از نامزدهای انتخابات که در این برهه زمانی خود را در معرض رای شهروندان قرار دادند گفت:
با هر گونه تخلفی که مستند ارائه شود به شدت برخورد خواهد شد.
وی عنوان داشت از همه شما سپاس گذاریم که پا به عرصه گذاشتید و به شهروندان عزیز اطمینان میدهم که ستاد انتخابات به صورت شبانه روزی در حال فراهم ساختن بسترهاست تا ۳۶ امین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی پرشور برگزار شود.
به گفته زمانی اصل انتخابات در نظام ما پیش شرط مردم سالاری و از جمله اصول مورد تاکید قانون اساسی است. شوراهای اسلامی شهر و روستا در چارچوب قانون هستند و از همه نامزدها درخواست مطالعه دقیق آن را دارم تا در چارچوب قانون فعالیت کنند.

وی گفت؛ از نامزدها می خواهیم بر اساس چارچوب قانون پیش روند و برنامه هایی ارائه دهند که در چارچوب وظایف شورا باشد. نامزدها باید وظایف خود را به روشنی مطالعه کنند و بشناسند تا بعدا درگیر دردسر نشوند.

برای ما فصل الخطاب قانون هست و از شما نیز می خواهم قانون و اخلاق را در کنار هم رعایت کنید.

رییس شورای تامین شهرستان خطاب به نامزدها عنوان کرد: این که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادید کار بزرگی است. اگر انتخاب شدید شکرگزار خداوند و سپاسگذار مردم باشید و اگر در شمار منتخبان نبودید با احترام به قانون به رای مردم احترام بگذارید. به گفته رییس ستاد انتخابات شهرستان بهبهان در شهرستان ۱۲۵ نامزد در چهار شهر ثبت نام نموده اند و در ۱۵۱ حوزه اخذ رای تمام موارد لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور توسط عوامل دست اندرکار فراهم شده است.

لذا از نامزدها درخواست همکاری در چارچوب قانون برای پرشور کردن انتخابات و از شهروندان نیز دعوت به حضور می نمایم.

زمانی اصل گفت از نامزدها می خواهیم اخلاق را سرلوحه کار قرار داده و از تخریب همدیگر خودداری نمایند تا انشالا بتوانیم درکنار هم انتخاباتی سالم، پرشور، رقابتی و مورد تایید مردم و نظام برگزار کنیم.

 

272