رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد

آژیر خطر کرونا در بهبهان بصدا درآمد/ تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیمارستان های شهیدزاده و تامین اجتماعی

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از تکمیل تخت های بستری در بیمارستان های بهبهان، و نبود تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی خبر داد.

دکتر قدرت الله شاکری نژاد در گفتگو با پایگاه خبری صدای بهبهان گفت: متاسفانه باید اعلام کنیم که امروز یک شنبه ۱۵ فروردین ماه تخت های بستری در بیمارستان های شهیدزاده و تامین اجتماعی بهبهان پر شده و بخش آی سی یو که بیماران بدحال در آن بستری می شوند کاملا پر است، و اگر بیمار بدحال جدید کرونا داشته باشیم فعلا جای خالی برای پذیرش وجود ندارد.

شاکری نژاد ضمن تشکر از شهروندانی که نکات بهداشتی را در این ماه ها رعایت کرده اند گفت: متاسفانه برخی از شهروندان هنوز بیماری کرونا را جدی نگرفته اند و نسبت به رعایت پروتکل ها بویژه استفاده از ماسک و عدم شرکت در تجمعات بی خیال هستند.

دبیر ستاد کرونای شهرستان بهبهان برگزاری تجمعات، مراسم ها و بویژه دورهمی های فامیلی را عامل اصلی انتشار ویروس کرونا دانست و گفت: متاسفانه علیرغم همه هشدارها و اخطاریه ها و ایجاد محدودیت هایی که اعمال شده، هنوز شاهد برپایی تجمعات، دورهمی های فامیلی و خانوادگی و برگزاری مراسم های عزا و عروسی در شهرستان هستیم که نتیجه آن بالا رفتن آمار مبتلایان و پر شدن ظرفیت بیمارستان ها است.

دکتر شاکری نژاد ضمن تقدیر از مجاهدت ها و از جان گذشتگی مدافعان سلامت در مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان های بهبهان از شهروندان خواست با توجه به وضعیت قرمز شهرستان پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و عدم شرکت در تجمعات، اماکن شلوغ و دورهمی هلی فامیلی را رعایت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی در پایان شرایط فعلی را بسیار خطرناک توصیف کرده و خواستار اجرای کامل دستورالعمل شرایط قرمز از سوی دستگاه های عضو ستاد کرونا شد.

871