آخرین آمار غیررسمی از مبتلایان به ویروس کرونا در بهبهان

افزایش آمار بستری مبتلایان به ویروس کرونا در بهبهان

اختصاصی پایگاه خبری صدای بهبهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای بهبهان، با شیوع موج جدید کرونا در سطح استان و شهرستان بهبهان، آمار مبتلایان شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته ( ۱۱ الی ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۹) در حوزه علوم پزشکی بهبهان ۵۸ نفر بوده که با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان به کرونا از ابتدای همه گیری کرونا در حوزه علوم پزشکی بهبهان به ۶ هزار و ۴۹۳ نفر رسیده است.

با افزایش آمار موارد بستری طی روزهای اخیر، در حال حاضر  ۳۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک در بیمارستان های حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان تحت درمان هستند.

طبق آخرین آمار غیر رسمی در حال حاضر حدود ۷۱۵ بیمار قطعی و مشکوک به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان شناسایی شده که دوران قرنطینه خود را در منزل سپری می کنند.

خوشبختانه طی شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در بهبهان وجود نداشته و آخرین آمار موارد فوتی بر اثر کرونا تا کنون ۱۷۸ نفر است.

با توجه به روند صعودی آمار بستری های کرونا طی روزهای اخیر، این احتمال وجود دارد که وضعیت بهبهان در روزهای پیش رو تغییر کرده و به رنگ قرمز درآید؛ که می طلبد مسئولین شهرستان فرصت را غنیمت شمرده و نسبت به اتخاذ تدابیر جدی و عملی جهت پیشگیری و مهار کرونا در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

شهروندان عزیز جهت پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت خود نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و اماکن شلوغ حساسیت بیشتری داشته باشند

630
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *