معاون اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان اعلام کرد

نظارت بازرسان صمت بر بازار عرضه و فروش سیمان/ برخورد جدی در انتظار متخلفین

معاون اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان از تشکیل ۳ پرونده سنگین برای متخلفین بازار سیمان در بهبهان خبر داد.

صادق بهمئی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صدای بهبهان گفت: بازرسان این اداره در راستای کنترل و نظارت دقیق بر بازار سیمان و جلوگیری از تخلفات طی روزهای اخیر ضمن تشدید بازرسی ها اقدام به شناسایی و تشکیل پرونده برای ۳ انبار سیمان که اقدام به عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع می کردند نموده که پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

بهمئی افزود: متاسفانه برخی عاملین علیرغم دریافت سیمان از کارخانه برای توزیع در بازار، سهمیه خود را درب کارخانه و با قیمت بالاتر به دلالان می فروشند، که بازرسین این اداره ضمن شناسایی ۳ نفر از این افراد برای آنها تشکیل پرونده نمود.

مدیر بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان با اعلام اینکه فروش خارج از شبکه توزیع جرم بوده و موجب اخلال در بازار می شود از عاملین توزیع خواست سهمیه های خود را صرفا در بازار و بین مشتریان واقعی توزیع کنند.

معاون اداره صمت در ادامه گفت: روزانه لیست افراد و عاملین که سهمیه سیمان از کارخانه دریافت می کنند به اداره صمت ارسال شده و کارشناسان این اداره ضمن بازرسی از انبارها بر تخلیه سیمان در انبار و توزیع آن بین شهروندان نظارت می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در چرخه توزیع، سریعا تشکیل پرونده خواهد شد.

بهمئی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، فروش خارج از شبکه، احتکار و … را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش دهند

318