توزیع گسترده روغن در سوپرمارکت های بهبهان از صبح امروز

روابط عنومی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهبهان از توزیع گسترده روغن در سوپرمارکت های بهبهان از صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه خبر داد.

سعید قنواتی در گفتگو با پایگاه خبری صدای بهبهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تامین روغن مورد نیاز شهرستان و بمنظور حذف صفوف و حفظ سلامت شهروندان با در نظر گرفتن ۵ عاملیت پخش در شهرستان، کلیه سوپرمارکت های دارای جواز کسب از صبح امروز روغن مورد نیاز خود را از عاملین تهیه کرده تا در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان بصورت گسترده و با قیمت درج شده روی جلد توزیع کنند.

وی در ادامه از تهیه روغن توسط ۱۵۰ واحد صنفی در این طرح تا ساعت ۱۰ صبح امروز برای توزیع در نقاط مختلف شهر و روستا خبر داد و از ادامه توزیع بین سوپرمارکت ها خبر داد.

قنواتی افزود: کلیه سوپرمارکت هایی که جواز کسب دارند می توانند با مراجعه به عاملین پخش ( فضیلت، موسوی حسب، عقبایی، رجاء و ابدالی) نسبت به تهیه و توزیع روغن بین شهروندان با قیمت روی جلد اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی اداره صمت در پایان ضمن اعلام بازرسی های مستمر کارشناسان این اداره در بازار و روند توزیع کالاهای تنظیم بازار از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی شامل کم فروشی، گرانفروشی، فروش خارج شبکه، فروش اجباری، احتکار، عدم درج قیمت و ‌… را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش دهند

443