مدیر استخر بسیج بهبهان خبر داد

استخر شهید احسان فتحی بسیج بهبهان تا پایان هفته جاری بازگشایی خواهد شد

مدیر مجموعه آبی بسیج بهبهان از برگزاری جلسه بررسی فعالیت استخرها در بهبهان با حضور منجیان غریق و مربیان شنا شهرستان بهبهان خبر داد.

امید جشان زاده در گفتگو با پایگاه خبری صدای بهبهان ضمن اعلام این خبر گفت: منجیان، مربیان، سرمایه گذاران بخش خصوصی و جامعه شنا و نجات غریق خسارت زیادی از همه گیری کرونا دیده اند و نزدیک به یک سال است که استخرها تعطیل است.

جشان زاده افزود: با توجه به اعلام وضعیت آبی برای بهبهان از سوی ستاد کرونا، امکان بازگشایی استخرها میسر شده، که لازم است با خرد جمعی به شیوه ای که اعتماد روانی مردم جلب شود فعالیت اماکن آبی را از سر بگیریم.

وی در ادامه گفت:خوشبختانه با توجه به عملکرد هیات نجات غریق در بحث نظارت بر پوشش بیمه پرسنل و منجیان غریق، علی رغم مشکلاتی که در روند برقراری بیمه بیکاری از سوی اداره کار و سازمان تامین اجتماعی بوده، کارکنان و منجیان ما از بیمه بیکاری برخوردار بوده اند.

جشان زاده در ادامه ضمن اعلام خبر بازگشایی استخر بسیج تا پایان هفته جاری از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و کاهش ظرفیت پذیرش برای حفظ سلامت شناگران خبر داد.

اسماعیل درخشانفر رئیس هیات شنا شهرستان بهبهان نیز ضمن لزوم فرهنگ سازی برای حضور مردم در استخرها و اهتمام مربیان برای از سرگیری آموزش شنا گفت: خوشبختانه کیفیت استخر بسیج بهبهان و امکانات و مربیان در سطح خوبی است و بعد از این وقفه باید از این فضای موجود که به لطف سرمایه گذاری بخش خصوصی میسر شده نهایت استفاده را ببریم.

 

1953