مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره برداری مارون عنوان کرد

عقد قرارداد آب کشاورزی محصولات زمستانه در شبکه های آبیاری مارون آغاز شد

مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از آغاز انعقاد قرارداد آب برای محصولات زمستانه سال 99 شبکه های آبیاری مارون خبر داد.

مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از آغاز انعقاد قرارداد آب برای محصولات زمستانه سال ۹۹ شبکه های آبیاری مارون خبر داد.

به گزارش ندای بهبهان به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “جعفر قاسمی” با تاکید بر ضرورت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی کشاورزان با رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: عقد قرارداد آب محصولات زمستانه از ۱۸ آبانماه سال جاری آغاز می شود.
قاسمی، عمده محصولات شتوی کشت شده در فصل زمستان را گندم، جو و کلزا عنوان کرد و باتوجه به اینکه مخزن سد در شرایط نرمال نیست، از کشاورزان تحت پوشش شبکه آبیاری مارون خواست با استفاده بهینه از آب، مانع از تلفات بی رویه آب شوند.

وی از کشاورزان خواست جهت عقد قرارداد آب، ابتدا جهت تعیین الگوی کشت خود به ادارات جهادکشاورزی شهرستان های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری مراجعه و سپس برای انعقاد قرارداد آب زارعی و تسویه بدهی کشت های قبلی خود به امورمشترکان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری مارون مراجعه کنند.

شرکت بهره برداری از سد ، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون در شبکه های تحت پوشش خود شامل حوضه بهبهان، بنه باشت ، جایزان و فجر، بیش از ۵ هزار مشترک دارد که در هر فصل زراعی با شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری مارون قرارداد برداشت آب منعقد می نمایند.

137
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *