اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و دستگیری ۱۵ نفر سارق و کشف تعدادی اموال مسروقه در این شهرستان خبرداد.
به گزارش ندای بهبهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” پیرامون جزئیات این خبر گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطع با سارقان ، توسط ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با همکاری سایر واحدهای پلیس، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پایش عملکرد مجرمان سابقه دار، طی چند عملیات مختلف، گسترده و هماهنگ ۱۵ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: آن سارقان در تحقیقات پلیس به بیش از ۲۵ فقره انواع سرقت معترف شده و در همین راستا تعداد ۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ دستگاه رایانه و مقداری سیم برق و تعدادی لوازم خانگی مسروقه و هچنین مقداری موادمخدر از نوع حشیش و شیشه مجموعا به مقدار ۳۰ گرم کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و افراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

341