برگزاری اولین استارت آپ مجازی در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری ندای بهبهان اولین استارت آپ مجازی در بهبهان توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان در گفتگو با پایگاه خبری ندای بهبهان در تشریح جزئیات خبر گفت: با توافق صورت گرفته بین این مرکز و دانشگاه خاتم الانبیاء ص بهبهان و پارک علم و فن اوری استان خوزستان مقرر شد دوشنبه های آخر هر ماه وبینارهای استارت آپی در دستور کار قرارگیرد، که در صورت موافقت پارک علم استان خوزستان، این موضوع عملیاتی خواهد شد.

فرشین پودنچی افزود: این استارت آپ ها برای مربیان بخش های دولتی و خصوصی، مدیران آموزشگاه ها، کارآموزانی که در مشاغل خانگی فعالیت می کنند، روئسای ادارات شهرستان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در حال برنامه ریزی است.

در اولین مرحله، روز دوشنبه ۵ آبان ماه ویبنار استارت آپی توسط سرکار خانم توران دستیار مسول مرکز رشد دانشگاه خاتم الانبیاء ص بهبهان به عنوان مربی با موضوع چگونه یک استارت آپ را شروع نماییم، تفاوت استارت آپ با کسب کارهای سنتی، مراحل ایجاد و رشد یک استارت آپ، ارزش استارت آپ ها برگزار شد.

پودنچی در پایان خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است که از شرکت های موفق و شکست خورده در وبینارهای بعدی بصورت آنلاین دعوت و اطلاعات جامعی را در اختیار متقاضیان و شرکت کنندگان قرار دهیم.

286