لزوم حمایت جدی از تیم کشتی آریوبرزن برای بقا در لیگ برتر

تیم کشتی آریوبرزن، امسال دومین حضور خود در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور راتجربه می کند.

آریوبرزن بهبهان توانسته با غیرت مثال زدنی کشتی گیران بومی خود و دلسوزی و همت والای مربیان و کادر فنی آرزوی چندین ساله علاقمندان به ورزش کشتی در بهبهان را برآورده کرده و با حضور در بالاترین سطح کشتی کشور، برابر تیم های قدرتمند ایران صف آرایی کند.

ولی باید پذیرفت که امتیاز گرفتن از تیم های پر از مهره و توانمند که هزینه یک بازیکنشان اندازه کل هزینه های تیم آریوبرزن است بدون حمایت و پشتوانه مالی بسیار سخت است.

کشتی گیران غیرتمند آریوبرزن در دور رفت رقابت های لیگ برتر امسال نشان دادند که انگیزه کافی برای برنده شدن را دارند و با اندک حمایت و گوشه چشمی به این تیم کاملا بومی، می توان افتخار آفرینی آنها را در میادین ملی و بین المللی شاهد باشیم.

حال و در فرجه بین دور رفت و برگشت مسابقات، در صورت برگزاری مسابقات جهانی تیم های حاضر در لیگ برتر فرصتی حدودا دو ماهه برای ریکاوری و تقویت دارند که از شواهد امر پیداست تیم های همگروه با آریوبرزن در حال برنامه ریزی برای استفاده از بازیکنان شاخص بین المللی هستند.

اکنون نوبت مسئولین برای عمل به قول ها و وعده هاست؛ که اگر آریوبرزن را در این شرایط حمایت نکنند، خدای ناکرده در دور برگشت مسابقات باید شاهد شکست این تیم و سقوط به دسته یک باشیم.

امیدواریم با حمایت و تقویت تیم کشتی آریوبرزن، شاهد افتخار آفرینی کشتی گیران و کسب مدال های خوش رنگ لیگ برتر باشیم.

188