دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق توسط پلیس بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سیم برق و کشف ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ندای بهبهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان بهبهان که باعث قطع برق مناطق و ایجاد نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، عامل سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب ۲۳ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان بهبهان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند .

 

339
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جواد سلام.آخه مگه کلانتری یا دادگاه مجرم رو چیکار میکنم که گذارش بدیم.2 ماه پیش یه بی شرف از دیوار میپره خونه یه زن تنها و با چاقو تهدیدش می‌کنه که طلاهات رو بده.اون زن بدبخت هم به بدبختی انداختش بیرون.چون شناختش.طرف لنگ کفشش رو جا گذاشت و فرار کرد.رفتن شکایت کردن و مجرم هم آوردن جلو قاضی و تمام شواهد علیه دزد بود.بعد از یک ماه پیام دادن که آقا دزده تبرعه شده.خلاص.خوب حالا بگین چه فایده داره گزارش دادن
منتشر شده۱