آخرین آمار غیر رسمی از وضعیت کرونا در بهبهان ۳۱ شهریورماه

آخرین آمار غیر رسمی از وضعیت کرونا در بهبهان
تاریخ بروزرسانی: دوشنبه۳۱ شهریورماه
به گزارش پایگاه خبری ندای بهبهان و بر اساس آمار غیر رسمی از منابع، طی ۲۴ ساعت گذشته ( ۳۰ تا ۳۱ شهریورماه ) تعداد ۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان شناسایی شده است.
با احتساب موارد جدید شناسایی شده، آمار مبتلایان به کویید ۱۹ در بهبهان از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون به ۲ هزار و ۹۹۱ نفر رسید؛ که با تلاش مدافعان سلامت ۲ هزار و پانصد نفر از مبتلایان تا کنون سلامتی خود را بدست آورده و بهبود یافته اند.
متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کرونای جدید جان خود را از دست داده که با احتساب موارد فوتی جدید تعداد فوتی های کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان به ۱۱۷ نفر رسید.
در حال حاضر حدود ۴۳ بیمار مشکوک و مثبت قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهیدزاده بستری و تحت درمان هستند که حال برخی از آن ها مساعد نبوده و در آی سی یو تحت درمان هستند.
بجز موارد بستری در بیمارستان تعداد ۳۳۱ مبتلا به کرونا نیز در حال حاضر دوره درمان خود را در قرنطینه خانگی سپری می کنند.
شهروندان عزیز: بهبهان در حال حاضر در وضعیت بسیار خطرناک و قرمز کرونایی قرار دارد؛ جهت حفظ سلامت خود و عزیزانتان و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ضمن عمل به توصیه های بهداشتی و استفاده از ماسک، در مکان های شلوغ و تجمعات به هیچ وجه شرکت نکنید.

608