دومین جلسه طرح تکاپو برگزار شد/ افتتاح کارگاه تولید ماسک و البسه در هفته دفاع مقدس

ندای بهبهان

دومین نشست طرح تکاپو و اقدام مشترک فنی و حرفه ای ناحیه مقاومت بسیج و مجمع خیرین بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ندای بهبهان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان، دومین نشست طرح تکاپو در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با حضور سرهنگ خیران پور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان، فرشین پودنچی رئیس مرکز اموزش فنی و حرفه ای، حاج علی مسموع از خیرین شهرستان و عضو شورای مدیریت مرکز فنی و حرفه ای و سرگرد هاشم زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه بهبهان برگزار شد.

در این نشست حاج علی مسموع خیر شهرستان موافقت خود را جهت در اختیار گذاشتن کامل کارگاه خیاطی بهمراه مواد مصرفی بمنظور آموزش اولیه و سپس تولید مانتو، پرده و ماسک و همچنین جذب کاراموزان بسیجی و زنان سرپرست خانوار اعلام کرد.
رئیس مرکز اموزش فنی و حرفه ای بهبهان نیز در توضیح این طرح گفت: در طرح تکاپو که مبتنی بر کسب و کار و اشتغال پایدار می باشد، افراد فارغ التحصیل پس از پایان دوره و اخذ گواهی نامه، می توانند از وام های حمایتی بسیج و یا طرح های بنیاد برکت جهت اشتغال بهرمند شده و یا با دوره های اموزشی اقدام به تشکیل تعاونی کنند.
فرشین پودنچی از آمادگی مرکز اموزش فنی و حرفه ای برای اموزش حرفه های عبابافی، پرورش زنبور عسل و پرورش قارچ خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه بهبهان نیز در این نشست امادگی سپاه ناحیه بهبهان را جهت افتتاح کارگاه تولید البسه و ماسک در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *