آمادگی شهرداری بهبهان برای ذبح دام نذری شهروندان

خبرگزاری خورنا | پدرام کسائی: روابط عمومی شهرداری بهبهان در اطلاعیه ای از آمادگی کشتارگاه دام شهرداری برای ذبح دام نذری شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ ظهر کشتارگاه فعال و در این دو روز عوارض ذبح دام توسط کشتارگاه شهرداری بهبهان دریافت نخواهد شد.

شهردار بهبهان در گفتگو با خبرگزاری خورنا ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع و یاران باوفایش گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر عدم کشتار دام در معابر عمومی و منازل، و جهت رفع دغدغه شهروندان جهت ادای نذورات شان تصمیم گرفتیم ذبح دام های شهروندان را طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در محیط کشتارگاه دام شهرداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام دهیم.

علیرضا بهادری افزود: طی هماهنگی و موافقت شورای محترم شهر، ذبح دام در کشتارگاه طی این سه روز فقط شامل پرداخت هزینه سلاخی بوده و هیچگونه هزینه دیگری از شهروندان دریافت نخواهد شد.

شهردار بهبهان در پایان از شهروندان خواست جهت حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان، از ذبح دام های خود در منازل و معابر عمومی خودداری کرده و این کار را در کشتارگاه دام انجام دهند.

236