الگویی موفق از مشارکت جهادگران در بهسازی مدارس

اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس بهبهان

با هدف شاداب سازی ورنگ آمیزی،مدارس مناطق محروم بهبهان، طرح شهیدعجمیان توسط گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان اجرا شد.

 

به گزارش بهبهان صدا، طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه و سایر نهاد های دولتی با مشارکت گروه های جهادی در آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به انجام خدمات ارزنده نموده و به الگویی موفق تبدیل شده است .

در همین راستا به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان بیش از ۳۰ سطل ۵۰ کیلویی رنگ تهیه و مدارس مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان بهبهان از جمله شهر زیدون رنگ آمیزی شده اند .

سرهنگ پاسدار سعید امینیان پور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در گفت وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت ؛ طرح شهید عجمیان امروزه به الگویی موفق از مشارکت جهادگران بسیجی در بهسازی مدارس و رنگ آمیزی کلاس های درس مناطق محروم تبدیل شده است و در این راستا چندین مدارس بهسازی و رنگ آمیزی شده اند.

وی در ادامه افزود؛ مردمی‌سازی و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف است بنابراین تغییر در نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس‌ترین مکان تعلیم و تربیت یعنی مدرسه، حائز اهمیت است.

11