عشایر نماد اتحاد، همدلی و همبستگی اقوام ایرانی

 

به گزارش بهبهان صدا به نقل از خبرگزاری بسیج بهبهان: همایش اتحاد و همدلی عشایر با حضور بزرگان و معتمدین عشایر و بویژه با حضور برخی از مسئولان در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از بزرگان ایلات و طوائف مختلف در سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید .

در این همایش سردار مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بویژه شهدای عشایر، عشایر را نماد همبستگی ، اتحاد ، صلح دوستی دانسته است و افزود عشایر عزیزمان با تقدیم بیش چند هزار شهید به انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان ، درس ایستادگی و مقاومت را به ما داده اند .

سردار مظلومی در ادامه سخنان خود تصریح نمود ،عشایر در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و اثر گذار داشته و دارند . و امروزه بیش از هرچیزی در صنایع گوناگون عشایر عزیزمان پیشتاز بوده و بخش بزرگی از اقتصاد کشور عزیزمان را به چرخه در آورده اند. و با اتحاد طوائف و عشایر غیور، نمادی از صلح و دوستی ، غیرت و شجاعت ، اصالت فرهنگ اصیل ایرانی در جامعه ما حاکم میباشد .

نماینده مردم بهبهان عشایر عزیز را قشر با عظمت و پرافتخار برای ایران اسلامی دانسته و پایبندی به نظام انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بویژه امام شهدا از خصوصیات بارز عشایر دانسته است.

این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج عشایر نینوا سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید.

19