پیام نماینده مردم بهبهان و آغاجاری، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 

به گزارش بهبهان صدا، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلاب شد.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست. این ایام، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف و خاک این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.

ماحصل عظیم دفاع مقدس، بسیج مردم دلیر ایران است که به همه جهانیان نشان داده شد با وحدت ملی در مقابل تجاوز به مرزها و سرمایه‌ های ملی ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که هیچ ملتی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد. با نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه در مسیر توسعه و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی در عرصه های مختلف گام برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، ملت ایران اسلامی به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و مردم شهیدپرور حوزه انتخابیه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای سرافرازی ایران اسلامی، عزت و سربلندی را خواستارم.

 

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

6