نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه برای حضور پرشور، حماسی و حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت نمودند

 

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

*«بسمه تعالی»*

همه باید تلاش کنند انتخابات، پرشور و با حضور عمومی مردم انجام بگیرد. این موجب میشود کشور مصونیت، اقتدار و امنیت پیدا کند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

 

شرکت گسترده ملت شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هشتم تیرماه روز تجلی وحدت، حضور پرشور ملت شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه و روز خلق حماسه‌ای بزرگ است که همانند گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور گذاشته و پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حضور حداکثری در انتخابات نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

 

بدون تردید ملت شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ باحضور پرشور و با بصیرت خود پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و با هر برگ رأی خود سیلی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند زد.*

 

اینک که در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرارداریم از مردم ولایتمدار، مؤمن و شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه دعوت می نمایم تا در این میعادگاه همدلی و همزبانی، با مشارکت حداکثری و حضور حماسی خود در روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق های رأی، موجب اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

 

وعده ما روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳، پای صندوقهای رأی

 

محمدطلا مظلومی

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

 

 

 

 

56