سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان اعلام کرد:

برگزاری دوره آموزش رایگان هنر در بهبهان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان از برگزاری دوره آموزش رایگان هنر در بهبهان خبر داد.

: به گزارش صدای بهبهان، مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اعلام این خبر گفت: دوره اموزش رایگان هنر با بیش از ۲۸ رشته ی هنری به ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با دیگر استان های میزبان این طرح در بهبهان اغاز شد.

شجاعی افزود: در این دوره شهرستان بهبهان پس از شوشتر با بیش از ۱۵۰۰ هنرجو در رشته های مختلف دومین شهر استان از نظر استقبال و جذب هنرجو معرفی شده است.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از میزان علاقه و تمایل شهروندان بهبهانی به هنر عنوان داشت: می بایست از این ظرفیت ارزشمند در مسیر و کانال درست در جهت ارتقا فرهنگ و هنر شهرستان بهره برد.
بهبهان با این تعداد علاقه مند به رشته های هنری بار دیگر ثابت نمود مبتواند در مسیر زدودن ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و همچنین پیشبرد اهداف عالی نظام و وزارت متبوع بهره جست.

شایان ذکر است دوره آموزش رایگان هنر در بهبهان با رشته انیمیشن در بهبهان ماه برگزار و زمان برپایی دیگر رشته ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بهبهان در خاتمه ضمن تقدیر از ابتکار و همکاری وزارت و اداره کل متبوع، از رسانه های مجازی و مکتوب و فعالین و دغدغه مندان و همچنین جامعه هنری و همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان به پاس مشارکت و اطلاع رسانی گسترده این دوره ها تقدیر کرد.
گفتنی است دوره انیمیشن با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین سینمای جوان اهواز در بهبهان برگزار شده است.

259