جوابیه شرکت مخابرات خوزستان به مطلب منتشر شده در پایگاه خبری صدای بهبهان

 

در پی درج خبری تحت عنوان صدای مردم در پایگاه خبری صدای بهبهان با موضوع معطلی مشترک در سامانه ۱۱۸ ، روابط عمومی شرکت مخابرات خوزستان جوابیه ای بشرح زیر به این پایگاه خبری ارسال کرد:

مدیر مسئول محترم رسانه وزین صدای بهبهان

باسلام

?احتراما، ضمن تشکر از انعکاس مشکلات شهروندان و در پاسخ به پیام مخاطب مندرج در آن رسانه اجتماعی در خصوص پشت خط ماندن مشترک در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ ضمن عذر خواهی از آن شهروند محترم بابت اختلال پیش آمده، به استحضار میرساند؛ پس از بررسی فنی موضوع، این اختلال موردی مربوط به برگردان شدن سامانه ۱۱۸ به سامانه کشوری بوده است و با اقدامات انجام شده انتظار می رود تا این مشکلات به حداقل و رفع شود، یادآوری می شود هزینه تماس با سامانه پاسخگویی ۱۱۸ رایگان می باشد.

?خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکار عمومی نسبت به انعکاس پاسخ به آن شهروند محترم در آن رسانه وزین دستور مقتضی صادر فرمایید.

باتشکر
روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان

 

500