التیماتوم فرماندار بهبهان برای روئسای ادارات

بازدید سرزده فرماندار بهبهان از ادارات

مدیران بدون هماهنگی با فرماندار و معرفی جانشین حق ترک شهرستان را ندارند.

 

به گزارش بهبهان صدابه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان به رسم هر هفته به صورت سرزده از ادارات شهرستان بهبهان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان بهبهان در حاشیه این بازدید گفت: مدیران ادارات شهرستان باید در صورت مأموریت‌های برون‌شهری یا حضور در جلسات، فردی را به عنوان جانشین برای انجام امور اداری تعیین کنند.

وی ادامه داد: این موارد باید به فرمانداری اطلاع داده شود تا در صورت نیاز، مردم بدون تأخیر در امور خود به پاسخ برسند.

سید ولی الله موسوی تصریح کرد: مدیران نباید وظایف خود را به شکلی انجام دهند که کار مردم به تاخیر بیافتد از این رو ضروری است که در زمان مأموریت‌ها و جلسات، اختیار تفویض شود تا هیچ‌گونه خللی در امور اداری و خدمت‌رسانی به مردم به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: هیچ بهانه‌ای نباید مانع از ارائه خدمات سریع و بی‌وقفه به مردم شود از این رو مدیران باید اطمینان حاصل کنند که حتی در زمان عدم حضورشان، امور اداری به درستی مدیریت شده و هیچ‌گونه خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

وی در پایان بر رعایت نظم و انضباط اداری توسط تمامی مدیران و کارکنان تأکید کرد و افزود: مسائل مردم باید همواره در اولویت قرار گیرد و هیچ تأخیری در انجام وظایف مجاز نیست.

 

13