حمله سگ‌های بلاصاحب به یک کارشناس خانم مراقب سلامت در شهرستان بهبهان

بهبهان صدا – روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی با انتشار خبری از حمله چند قلاده سگ‌ بلاصاحب به یکی از بانوان کارشناس مرکز جامعه سلامت شهر منصوریه در زمان انجام وظیفه خبر داده است.

بر اساس این گزارش این خانم جهت نمونه گیری از محل‌های مستعد زیست پشه آئدس به حاشیه شهر منصوریه رفته که مورد حمله چند قلاده سگ بلاصاحب قرار گرفته است.

گفتنی است که در این حادثه ضمن آسیب جدی به پا و مصدومیت ایشان خسارات مالی نیز به وی وارد شده است.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان از پیگیری‌های مکرر آن دانشکده جهت رسیدگی به جمع آوری سگ‌های بلاصاحب خبر داده و افزوده است که حتی این گزارش‌ها به دستگاه قضایی شهرستان نیز ارسال شده است.

با توجه به افزایش نگران کننده جمعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرستان لازم است دستگاه های مسئول قبل از بروز حوادث ناگوار برای شهروندان اقدام لازم را انجام دهند.

314
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرزان مسئله سگهای ولگرد توی بهبهان هم وجود داره .جای سگها توی شهر نیست خیلی‌ها باهاشون مشکل دارن وحتی در کمربندی شهر هم گله های گوسفند به همراه سگهاشون برای چرا کچمیان که باعث اذیت رهگذران میشن .تو این مسئله دو گروه مقصرند یکی مسئولین شهرداری که نسبت به جمع آوری آنها اقدام نمی‌کنند و یکی هم تعدادی از مردم که با تغذیه آنها باعث تکثیرشون میشن .لطفاً تا رفع کامل این مشکل مرتبا مطلب بگذارید تا این مشکل حل شود .با تشکر سایت خوب بهبهان صدا
منتشر شده۱