فرمانده انتظامی بهبهان خبر داد

دستگیری ۱۵ محکوم متواری در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری ۱۵ نفر از محکومان متواری در اجرای طرح امنیت محله محور توسط کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش بهبهان صدا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم نیسی اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله محور درحوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ، مراتب دستگیری ۱۵ نفر از محکومان متواری که جرایم متعددی از جمله سرقت، مواد مخدر، ایجاد مزاحمت و شرارت، کلاهبرداری، نزاع و درگیری و محکومیت‌های مالی داشتند و تحت تعقیب پلیس بودند، به صورت ویژه در دستور کار رئیس کلانتری ۱۲ انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، با انجام کار اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و بررسی‌های همه جانبه، ۱۵ نفر از این محکومان در عملیات‌های جداگانه توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: برخی از محکومان که قصد درگیری، مقابله و فرار داشتند، با اقتدار و اقدام به موقع پلیس در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نیسی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، بیان کرد: پلیس قاطعانه برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان، با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آسایش عمومی را به مخاطره بیندازند.

67