جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان برگزار شد

فرونشست چند واحد مسکونی در منطقه ذوالفقاری بهبهان به دنبال نفوذ آب

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، صبح امروز مورخ شنبه ۶ مردادماه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان به ریاست سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان، و با حضور معاون مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان، نماینده دادستان شهرستان بهبهان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

 

سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان در این جلسه گفت: شب گذشته در اثر نفوذ آب به زیر ساختمان‌های مسکونی در منطقه ذوالفقاری حیاط چند واحد مسکونی دچار نشست شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به خطرهای احتمالی و اهمیت امر از زمان اعلام وقوع نشست در تعدادی از منازل مسکونی، تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت رسیدگی به این موضوع در محل حاضر شدند.

 

فرماندار شهرستان بهبهان با تأکید بر رسیدگی فوری به این موضوع افزود: تیم‌های تخصصی در حال ارزیابی و رسیدگی به این موضوع هستند تا ضمن انجام اقدامات اولیه فوری، ظرف ۴۸ ساعت آینده گزارشی از وضعیت فعلی و ابعاد حادثه ارائه دهند.

 

وی با بیان پیگیری حقوق ساکنین ادامه داد: به جهت جلوگیری از ضایع شدن حقوق این خانواده‌ها، روند اداری لازم جهت رسیدگی و جبران خسارت‌های وارده به خانواده‌ها اعلام می‌شود.

 

رئیس مدیریت بحران شهرستان بهبهان با تأکید بر لزوم رسیدگی به اسکان حادثه دیدگان گفت: پس از اعلام گزارش اولیه امروز توسط تیم کارشناسی، درصورت غیر قابل سکونت بودن منازل، اسکان اضطراری جهت رسیدگی به وضعیت خانه‌ها در اختیار خانواده‌های حادثه دیده داده می‌شود.

 

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: وضعیت فعلی حق‌الناس بوده و لازم است تمامی ادارات و دستگاه‌های درگیر این حادثه بدون کم کاری مشکلات به وجود آمده خانواده‌ها را رفع نمایند.

68