بازدید جمعی از مسئولان استانی از حوزه انتخابیه به دعوت محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری؛ امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ دکتر علیدادی مدیرعامل آبفا خوزستان، دکتر احمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، دکتر خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان، مهندس جولائیان معاون راهداری روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، مهندس قره بیگی سرپرست ناظر گمرکات خوزستان و مهندس صفر احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به دعوت محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری و با همراهی دکتر موسوی فرماندار شهرستان بهبهان، مهندس مشایخی فرماندار شهرستان آغاجاری و جمعی از مسئولان حوزه انتخابیه از حوزه انتخابیه بازدیدی به عمل آوردند.

 

 

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در تشریح این بازدید و دیدار عنوان نمودند: در این بازدید میدانی مسئولان استانی از نزدیک مشکلات حوزه انتخابیه را مشاهده کردند و پس از جلسه جمع بندی مواردی به شرح ذیل مصوب گردید

 

 

 

شهرستان بهبهان

 

مصوب گردید در خصوص خط فاضلاب فرسوده شهر بهبهان در نقاط بحرانی در اسرع وقت پروژه بهسازی شروع به کار گردد.

 

مصوب گردید در خصوص رفع تنش آبی شهرستان بهبهان در وزارت خانه مربوطه اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

مقرر گردید در خصوص مجتمع آبرسانی امین آباد با توجه به ضرورت تعویض خط انتقال، ابتدا مطالعات چاه مربوطه انجام گرفته و سپس پروژه اجرایی گردد.

 

مقرر گردید از محل مولدسازی یک بسته پیشنهادی برای اداره آبفای بهبهان در نظر گرفته شود.

 

در خصوص فرسودگی خط انتقال قالند مقرر گردید مکان‌هایی که خط انتقال شکستگی دارد شناسایی و ترمیم شده و در مرحله دوم به منظور احداث خط جدید نسبت به انجام مطالعات لازم به منظور تعریف پروژه و تأمین اعتبار اقدام گردد.

 

مقرر گردید مدارک و مستندات چندین مجموعه ورزشی شهرستان بهبهان جهت ارائه به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در خصوص مولدسازی و طرح در کمیسیون استانی توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ارسال گردد.

 

مقرر گردید مبحث مولدسازی در حوزه آموزش و پرورش بهبهان در اسرع وقت انجام گردد.

 

در خصوص کشتارگاه صنعتی بهبهان مقرر گردید پس از حسابرسی توسط اداره کل امور دام خوزستان، پروژه مربوطه به مناقصه گذاشته شود.

 

با توجه به توضیحات ناظر گمرکات خوزستان در خصوص فرآیند صدور مجوز بندر خشک پیشنهاد گردید با توجه به توجیه اقتصادی؛ منطقه ویژه اقتصادی جایگزین بندر خشک گردد.

 

 

مقرر گردید لکه گیری و روکش جاده بهبهان _رامهرمز در اسرع وقت انجام گردد.

 

مصوب گردید مشکلات بهسازی و تعریض جاده منصوریه رفع گردد.

 

مقرر گردید پروژه بهسازی آسفالت جاده کره سیاه و امام‌زاده عبدالله در اسرع وقت اتمام گردد.

 

مقرر گردید تعدادی از راه‌های فرعی و روستایی بخش‌های مرکزی، زیدون و تشان که عملیات بهسازی آسفالت انجام نگردیده، پس از تعیین شدن پیمانکار مربوطه در اسرع وقت شروع به کار نمایند.

 

 

 

شهرستان آغاجاری

 

 

مقرر گردید مناقصه جدیدی جهت اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهر آغاجاری انجام و در سال جاری عملیاتی گردد .

 

مقرر گردید طرح مطالعاتی جهت اجرایی شدن پروژه شبکه آب شرب شهر جولکی تهیه و با مشارکت شهرداری جولکی انجام گردد.

 

مقرر گردید در خصوص رفع تنش آبی شهرستان آغاجاری در وزارتخانه مربوطه اقدامات و پیگیری لازم صورت پذیرد.

 

مقرر گردید لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده بهبهان _آغاجاری در مقاطع انجام نشده در اسرع وقت انجام گردد وپیمانکار ظرف یکماه آینده تعیین گردد.*

 

مقرر گردید مشکلات جاده ورودی روستای هادی خانی پیگیری و مرتفع گردد.

 

مصوب گردید اقدامات لازم جهت بهسازی راه‌های فرعی و روستایی شهرستان آغاجاری به ویژه جاده ارتباطی روستای بلال تا سرجولکی در اسرع وقت انجام گردد.

 

 

 

 

70