دعوت رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان جهت مشارکت پرشور مردم و مجموعه علوم پزشکی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش بهبهان صدا به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، دکتر محمد صباغان رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با انتشار پیامی از مردم و کارکنان دانشکده علوم پزشکی بهبهان جهت حضور پرشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

 

به نام خدا

ایرانیان عزیز، در طول سال‌های پرافتخار انقلاب اسلامی و در بزنگاه های حساس، همواره با حضور فعال و آگاهانه خود در تمامی عرصه‌ها، نقشی سازنده در آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی ایفا کرده‌اند.

 

اکنون نیز در آستانه‌ی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همین همت و همدلی که رمز استواری ایران عزیز است، حماسه ای جدید را خلق خواهیم کرد.

 

بی تردید حضور پرشور و مشارکت حداکثری شما ملت غیور در انتخابات، نقشی بی بدیل در سازندگی و شکوفایی ایران عزیز خواهد داشت.

 

اینجانب ضمن دعوت به حضور پرشور و فعال همه ی آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در این دوره انتخابات، از جامعه دانشگاهیان، اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان، کادر بهداشت و درمان و سلامت و کارکنان دانشکده علوم پزشکی بهبهان دعوت می‌کنم تا ضمن حضور حداکثری در انتخابات پانزدهم تیرماه دیگر اقشار جامعه را نیز برای حضور در انتخابات ترغیب نموده و ان شاالله با انتخاب رئیس جمهوری اصلح، فردایی بهتر و ایرانی سربلند را رقم زنند.

 

▪️دکتر محمد صباغان

▪️رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان

 

55