پیام تسلیت نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

 

 

 

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

 

 

 

خبر شهادت خادم الرضا و خادم ملت ایران آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور، خلبانان و کادر پرواز که در شب ولادت امام رضا(ع) در راه خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ باعث تأثر و تألم اینجانب گردید.

 

 

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جهادی، انقلابی، مردمی، خستگی‌ناپذیر و پرتلاش کشور عزیزمان ایران اسلامی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. خدمات و توفیقات ایشان در خاطر و منظر مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب اسلامی ،رهبری و منشأ خدمات جهادی بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید بزرگوار و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت صادقانه به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.

 

 

اینجانب شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی آیت الله حاج ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد که در راه خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده های محترمشان، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف حوزه انتخابیه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهدا علو درجات را مسئلت می نمایم.

 

 

بهترین پاداش خدمت صادقانه به مردم، آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و زائرین آن حضرت؛ شهادت بود. نامش ماندگار، روحش شاد و با اجداد طاهرینش محشورباد.

مقاوم واستوارایستاده ایم.

 

*محمدطلا مظلومی*

*نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری*

57