کشف ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بهبهان

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۴۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش بهبهان صدا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” سیدمحمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری دستگاه های استخراج رمز ارزقاچاق، ماموران کلانتریهای ۱۱ و ۱۲ فرماندهی انتظامی بهبهان با کار اطلاعاتی چهار باب منزل مسکونی که جهت نگهداری و استفاده از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال بصورت غیرقانونی مورد استفاده قرار می گرفت را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی از مکانهای مذکور بازرسی بعمل آورده و تعداد ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این ارتباط ۴نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده به شهروندان توصیه کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و همچنین صرفه جویی در مصرف برق، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

89