پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در دیدار نماینده بهبهان و آغاجاری با وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ندای بهبهان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بهبهان و آغاجاری؛ محمدطلا مظلومی در تشریح جزئیات این دیدار گفت: نظر به این که مشکلات عدیده‌ای گریبان گیر دستگاه آموزشی کشور است، مسائل مهم حوزه انتخابیه به اطلاع وزیر رسانده و قول مساعدت و همکاری بیشتر برای رفع مشکلات فرهنگیان اخذ شد.

وی افزود: مناطق محروم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و بازنشستگان و شاغلان آموزشی این مناطق باید برای ایجاد انگیزه و ترغیب در حسن انجام کار قدم های مثبتی برداشت.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری بیان کرد: ما انتظار داریم طرح رتبه بندی معلمان و تسریع آن به نیروهای زحمتکش خدماتی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به این که پرداخت مطالبه بازنشستگان فرهنگی یکی از مهم ترین دغدغه‌های اداره کل در استان است گفت: متاسفانه علی‌رغم راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۴۸ و پذیرش نیرو از شهرهای همجوار تا کنون کد فعالیت نگرفته و ردیف اعتباری به آن تعلق نگرفته است.

مظلومی با بیان این که در بحث عدم پرداخت حق مناطق جنگی به فرهنگیان حوزه انتخابیه تصریح کرد: با توجه به برگزاری کلاس های مجازی ، اما متاسفانه بخش عظیمی از مردم شهرستان برای خریداری گوشی هوشمند دچار مشکل هستند و نیاز مبرم داریم که وزارت محترم نسبت به تامین بخشی از این نیاز اقدام کند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام آموزشی و ورزشی برای فرهنگیان خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل بالا و موقعیت اردوگاه شهیدرجائی نیاز به ترمیم و بازسازی برای برگزاری اردوهای دانش آموزی دارد.

محمدطلا مظلومی با توضیح اینکه مقام های خوبی از سوی دانش آموزان در جشنواره های علمی کسب شده بیان داشت: امیدوارم پیگیری و مقدمات احداث یک واحد پژوهش سرای دانش آموزی تحت پیگیری قرار گیرد.

محمدطلا مظلومی با اشاره به وضعیت استخدامی ها اظهار کرد: در حوزه انتخابیه با کمبود نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی با مشکل روبرو هستیم و امیدواریم وزیر محترم بهبهان و آغاجاری را ویژه ببیند.

وی با درخواست از وزیر آموزش و پرورش برای افزایش سرانه آموزشی حوزه انتخابیه افزود: علی رغم بوجود آمدن مشکل برای مدرسه دکتر حسابی شهرستان آغاجاری در سالیان متمادی درخواست اعزام تیم ویژه و تفویض اختیار تام برای مرتفع کردن این موضوع اقدام شود.

نماینده بهبهان و آغاجاری در ادامه اظهار داشت نیروی های مدارس غیر انتفاعی دچار مشکلات عدیده ای هستند که نیاز به بررسی مشکلات و حمایت آن وزارت خانه می باشد.

وی در پایان دیدار از وزیر آموزش و پرورش در خواست توزیع سود صندوق ذخیره فرهنگیان را در بین فرهنگیان بیان نمود.

 

219