آماده باش مراکز درمانی برای اولین بارش باران / گروه های حساس در خانه بمانند

 

▪️به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، در پی احتمال اولین بارش باران مراکز درمانی شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

🔹رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از احتمال بروز مشکلات تنفسی در اولین بارش باران خبر داد و گفت: با اعلام هواشناسی، به احتمال زیاد امروز شاهد باراش باران در سطح شهرستان خواهیم بود و همین امر باعث بروز مشکلات تنفسی در گروه‌های حساس خواهد شد.

🔹وی ادامه داد: به دلیل ماهیت اولین باران ضروری است که همشهریان گرامی زیر باران قرار نگیرند و تا جای ممکن از زمان آغاز بارش باران و ساعاتی پس از آن، از هرگونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

🔹دکتر احدی با تاکید بر سلامتی مردم افزود: هر ساله در پی بارش اولین باران شاهد افزایش مراجعات مردمی به مراکز درمانی هستیم، از همین رو تمامی مراکز درمانی شهرستان را برای رسیدگی به موارد احتمالی در آماده باش قرار داده‌ایم.

🔹وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی گروه‌های حساس بخصوص کودکان، مادران باردار، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در زمان بارش باران و ساعاتی پس از آن ضروری است که از هرگونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

138