مجمع سلامت، محلی برای بررسی و حل مشکلات مردم یا ارائه گزارش عملکرد واحدهای اداری

 

پدرام کسایی | پایگاه خبری بهبهان صدا:

جلسه مجمع سلامت شهرستان بهبهان امروز یک شنبه ۲۹ خرداد با شعار عدالت در سلامت در سالن اجتماعات صنعتی خاتم الانبیا (ص) و با حضور امام جمعه، فرماندار مدیران دانشکده علوم پزشکی بهبهان و روسای ادارات و سازمان ها برگزار شد.

با توجه اینکه مبحث عدالت در سلامت نیازمند ارزیابی و رفع مشکلات این حوزه به صورت مستمر بوده و در همین راستا خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه و نمایندگان افکار عمومی دغدغه ها و مشکلات شهروندان را احصا و به مسئولان انتقال می دهند، که در همین راستا و در جلسه امروز خبرنگار پایگاه خبری بهبهان صدا تقاضای وقت برای بیان برخی مشکلات شهروندان در حوزه سلامت را نمود که متاسفانه با مخالفت مسئولین برگزاری جلسه مواجه شد.

مدیران حوزه سلامت برای دغدغه های مطرح شده از سوی رسانه ها و شهروندان در حوزه سلامت از جمله موضوع زیرمیزی ها که از مصادیق ناعدالتی در سلامت است و این روزها به یک مطالبه عمومی تبدیل شده تا کنون چه پاسخی به افکار عمومی ارائه داده اند.

در نشستی که فرمانداران در ماه های گذشته با خبرنگاران برگزار کرد، درخواست وقت برای بیان مشکلات در جلسات بعنوان یکی از خواسته های خبرنگاران از فرماندار مطرح شد و فرماندار نیز از آن استقبال کرد، ولی متاسفانه این امر تا کنون محقق نشده است.

توجه به مشکلات کف جامعه و شنیدن صدای مردم از عمده مشکلاتی است که متاسفانه در بهبهان شاهد پاسخگویی ضعیف سیستم اداری به آن بوده ایم و مدیران بعضا در تلاش برای عدم رویارویی با سوالات خبرنگاران و پاسخگویی به افکار عمومی هستند.

در همین راستا لازم است فرماندار شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت خود راسا در این خصوص پیشقدم شده و در جلسات یک یا چند خبرنگار را به نمایندگی از شهروندان برای طرح سوالات و مشکلات وقت داده تا این کار بعنوان الگویی برای مدیران تبدیل شود.

 

112