آتش سوزی هولناک نمایشگاه کاشی و سرامیک مهرگان بهبهان مهار شد/در این آتش سوزی یک آتش نشان مصدوم شد

وحید دهدشت رو فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت : ساعت یک بامداد امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش سوزی از داخل یک نمایشگاه کاشی سرامیک در نبش فلکه شصت متری بهبهان ، ستاد فرماندهی آتش نشانی بهبهان بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه های ۱ و ۳ را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

وحید دهدشت رو فرمانده آتش نشانی در این باره گفت: محل حادثه یک نمایشگاه با کاربری نمایشگاه کاشی و سرامیک بود که به علت نامعلوم طعمه شعله های آتش شده و به سرعت در حال سرایت و پیشروی به دیگر نقاط نمایشگاه بود.
آتش نشان با رعایت موارد ایمنی، پس از قطع جریان برق وگاز و تجهیز به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از داخل و تخریب سقف نمایشگاه از بالا شروع به خاموش کردن شعله های آتش کردند و از سرایت آتش به ساختمان های اطراف جلوگیری کردند. این آتش سوزی بعد از تلاش چهار ساعته آتش نشانان مهار و خاموش شد.
در این حادثه یک نفر از پرسنل آتش نشانی شهرداری بهبهان بعلت ریزش سقف کاذب و دود گرفتگی مصدوم شد .که توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد .
آتش نشان مصدوم شده در اورژانس بیمارستان شهید زاده تحت نظر است ، و وضعیت جسمانی آتش نشان خوب گزارش شده است.

فرمانده آتش نشانی بهبهان ضمن تشکر از پرسنل آتش نشانی شهرداری بهبهان اظهار داشت: در این عملیات چهار خودرو سنگین آتش نشانی و دو خودرو سبک و ۲۰ نفر از پرسنل آتش نشانی شهرداری بهبهان حضور داشتند.

در پایان وحید دهدشت رو فرمانده آتش نشانی شهرداری بهبهان از حضور پرسنل فوریت های پزشکی شهرستان بهبهان و آتش نشانی پالایشگاه خلیج فارس تقدیر و تشکر کرد.

علت این آتش سوزی در حال بررسی است

387