فرمانده سپاه ناحیه بهبهان خبر داد

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه بمناسبت مبعث پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان از برگزاری چهل و چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه بمناسبت مبعث پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، سرهنگ روح الله قاسمی خشاب با اعلام این خبر گفت: هم زمان با مبعث پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) رزمایش کمک های مومنانه با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد.

قاسمی خشاب افزود: در این رزمایش تعداد دو هزار بسته حمایتی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و مرغ که توسط بسیجیان حوزه های مقاومت و خیرین تهیه شده بود، در مناطق مختلف شهرستان بین نیازمندان شناسایی شده و با حفظ کرامت آن ها توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان در پایان ارزش هر بسته را شش میلیون ریال و مجموع ارزش ریالی این مرحله از رزمایش را دوازده میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بسیج بعنوان خدمتگزار مردم و در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر رزمایش کمک های مومنانه را اجرا نموده و در تلاش هستیم به فضل الهی تا پایان امسال نیز مراحل دیگر این کمک ها را تهیه و بین افراد نیازمند توزیع کنیم.

677