نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

پیگیـری مصــرانـه محمـدطلا مظلـومـی و تامیـن قیـر مـورد نیاز جـاده آرامستـان بهشـت رضـوان بهبهان

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری، خطاب به مردم شریف حوزه انتخابیه اظهار کرد: دغدغه اصلی اینجانب، رفاه حال مردم شریف حوزه انتخابیه است.

:

به گزارش صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری، با پیگیری های محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری، قیر مورد نیاز آسفالت جاده آرامستان بهشت رضوان بهبهان تأمین و موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اخذ گردید؛ در همین راستا حواله حدود ۱۲۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری بهبهان قرار گرفت.

محمدطلا مظلومی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: از آنجا که قریب به دو سال است، جاده آرامستان بهشت رضوان بهبهان دستخوش تغییرات عمده و اساسی قرار گرفته است و شهرداری بهبهان نسبت به انجام زیرساخت باندهای مختلف آن اقدام نموده، اما تاکنون به دلیل عدم تمکن مالی، کسری بودجه و اعتبارات، موفق به آسفالت آن نگردیده است. با توجه به کثرت تردد در این جاده و ناهموار بودن آن، گلایه مندی زیادی از سمت مردم شریف و نجیب بهبهان واصل و آسفالت آن به یک مطالبه عمومی تبدیل گردید و در پی آن، مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و یاد آوری های مکرر از سوی موکلین دریافت گردید.

محمدطلا مظلومی در ادامه افزود: لذا به منظور اجابت مطالبات مردمی و پاسخ به خواسته به حق موکلین، با پیگیری های مکرر، قیر مورد نیاز آسفالت جاده آرامستان بهشت رضوان بهبهان تأمین و موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اخذ گردید، در همین راستا حواله حدود ۱۲۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری بهبهان قرار گرفت.

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پایان افزود: ضمن عذرخواهی از موکلین عزیز بابت تأخیر در انجام این مطالبه به حق، جا دارد از مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان، مدیرکل سازمان بازرسی استان خوزستان و همچنین از تلاش های مجدانه فرماندار شهرستان بهبهان، شهردار و شورای اسلامی شهر بهبهان تشکر و قدردانی نمایم.

623