در آستانه میلاد حضرت زهرا س و روز مادر انجام شد:

تلاش برای نجات یک مادر از دام اعتیاد توسط کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی بهبهان

کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی بهبهان در آستانه سالروز میلادت با سعادت حضرت زهرا س و روز مادر یک مادر معتاد و کارتن خواب را جهت ترک اعتیاد به کمپ انتقال داد.

:به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، امروز جمعه یکم بهمن ماه و در آستانه سالروز میلادت با سعادت حضرت زهرا س و روز مادر با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان و حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهبهان، چند تن از خواهران بسیجی و آقایان اکبر چابکسفر و سهیل یاحقی، یکی از خانم های کارتن خواب و معتاد از سطح شهر جمع آوری و پس از حدود ۴ ساعت مشاوره و اقناع سازی با هماهنگی صورت گرفته جهت ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شد.

شایان ذکر است که هزینه ترک اعتیاد این مادر توسط خیریه شهید ضرغام مسجد ولی عصر عج بهبهان تامین شده و این خیریه اعلام کرده بمناسبت میلاد حضرت زهرا س و روز مادر هزینه های ترک اعتیاد ۴ مادر را پرداخت خواهد کرد.

در شب های اخیر و با شروع موج سرما، کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی با جدیت و همت والا و جهادی خود توانسته اند با حضور در مناطق حاشیه ای و محل های حضور کارتن خواب ها با اقلام حمایتی بویژه غذای گرم، البسه، پتو و وسایل گرمایشی به این عزیزان کمک کنند.

امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولین شهرستان بزودی شاهد احداث گرمخانه جهت اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب به شیوه اصولی باشیم.

2024