بهبهان میزبان برگزاری مسابقات کشتی لیگ برتر

 

حسین شجاعی رئیس هیأت کشتی شهرستان بهبهان بهبهان در گفتگو با پایگاه خبری صدای بهبهان اظهار کرد: این مسابقات در رده نوجوانان و با حضور ۲۲۱ کشتی‌گیر در قالب ۱۷ تیم برگزار می‌شود .

حسین شجاعی در ادامه اظهار کرد: در برگزاری مسابقات لیگ می‌توان از دیگر استان‌ها همجوار مهمان داشت ما از استان بوشهر و اصفهان دو تیم هم داریم.

وی گفت: به جرأت می توان گفت برای اولین بار در تاریخ کشتی این رده سنی مسابقات به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز استان خوزستان پخش می شود و این یک اقدام بزرگ است امیدواریم با این کار صورت گرفته در استعدادیابی موفق باشیم و بتوانیم زمینه را برای فرزندان شهرمان فراهم کنیم.

حسین شجاعی در ادامه گفت: بهبهان در قالب سه تیم الف ب و ج در این مسابقات شرکت کرد و در اینجا بحث رتبه و مقام خیلی برای ما مهم نبوده و دوست داریم بچه‌ها بتوانند با کشتی‌گیران رده بالا رو در رو شوند تا انشاالله بتوانیم بهتر استعداد یابی کنیم ولی طبیعتاً تیم الف بهبهان کشتی گیران بسیار با ظرفیت خوبی دارد و امیدواریم حداقل تیم الف بهبهان روی سکو برود.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهبهان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه این دست مسابقات بیشتر با هدف استعدادیابی برگزار می‌شود و مسابقات انتخابی تیم ملی به نحو دیگری انجام می‌شود ولی طبیعتاً در اینجا کشتی‌گیران شناسایی می‌شوند بعداً برای اردوهای تیم ملی دعوت شده و در مسابقات انتخابی مدنظر کمیته‌های فنی همه هیئت‌ها قرار می گیرند.

 

 

 

 

369