دیدار اعضای تیم ویژه امداد و نجات و خط آتش بهبهان با نماینده محترم مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان، حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان با اعلام این خبر گفت: صبح امروز جمعه ۷ آبان ماه جمعی از اعضای تیم ویژه امداد و نجات و خط آتش بهبهان با سردار مظلومی نماینده محترم مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

حسین خود افزود: در این دیدار سردار مظلومی با تقدیر از فعالیت ها و رشادت های جامعه کوهنوردی در حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی، این فعالیت ها را حاصل روحیه جهادی برای کمک به هم نوعان و طبیعت عنوان کرد.

در این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان و اکبر چابکسفر مسئول خط آتش گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در اطفای آتش سوزی ها و عملیات های انجام شده را ارائه دادند.

با دستور سردار مظلومی نماینده محترم مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد جهت هماهنگی هرچه بهتر این تیم در عملیات ها و قانونی شدن این مجموعه، با همکاری آقای خود ریاست محترم اداره ورزش و جوانان بهبهان، سازمان مردم نهاد خط آتش تشکیل و با حمایت سردار مظلومی نماینده محترم و پرتلاش شهرستان تجهیزات و امکانات لازم برای این گروه تامین شود.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان

 

 

 

122