شناخت کافی بر مشکلات، پتانسیل ها و ظرفیت های شهر لازمه ی شورای کارآمد

#تبلیغات_انتخابات_۱۴۰۰

🖋️نوشتاری از: مهندس اسماعیل برزن

ضعف و کمبود اطلاعات اعضای شورا در شناخت مشکلات، پتانسل ها و ظرفیت های حوزه های مختلف شهری فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم سازی آنها را تنزل داده که به تبع آن خلاقیت و نوآوری آنها نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

به عقیده‌ی نخبگان، دلسوزان، فعالین سیاسی اجتماعی و اهالی رسانه، شهرستان بهبهان طی سالیان اخیر دچار رکود و عدم پیشرفت چشم گیری شده است.

شهرستان بهبهان که زمانی در حوزه های مختلف اعم از ورزش، امنیت، اقتصاد، تولید، بهداشت و…. در منطقه سرآمد بوده و به نوعی برای شهرهای اطراف مرکزیت محسوب می‌شد، اکنون دچار رکود و گاها پسرفت شده است.

یکی از عمده دلایل این معضل را می توان انتخاب های اشتباه شهروندان دانست که دلایل مختلفی همچون انتخاب های قومی، طایفه ای، حزبی جناحی و … دارد.

لذا برای برون رفت از این معضل و ایجاد زمینه پیشرفت و توسعه شهر می بایست افراد واجد شرایط، متخصص و آشنا با مسائل شهری، با تجربه، با برنامه و پاکدست را انتخاب کرد.

این شهر این روزها بیش از هر زمانی به همدلی و همزمانی دلسوزان برای حل مشکلات خود احتیاج دارد.

مردم بهبهان نباید اجازه دهند نگاه‌های حزبی جناحی، قومی قبیله ای، و پول های کثیف آینده شهرشان را نابود کند.

بنده « اسماعیل برزن» با کوله باری از تجربه که حاصل سال ها کار و تلاش در حوزه های مختلف برنامه ریزی و فعالیت های عمرانی است و با شناخت کامل از مشکلات، معضلات، پتانسیل ها و ظرفیت های بهبهان با برنامه و پروژه هایی که حاصل تحقیق و پژوهش تیم نخبگان و اندیشمندان حوزه های مختلف است قدم در این راه نهاده ام و امیدوارم با انتخاب شما بتوانم بهبهان را در مدار توسعه و پیشرفت قرار دهم.

148