آیین تجلیل از کوهنوردان و مشارکت کنندگان در اطفاء حریق خاییز برگزار شد

توسعه ورزش های همگانی، بویژه رشته پرطرفدار کوهنوردی را در دستور کار قرار خواهیم داد

به گزارش صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی شهرداری بهبهان، آیین تقدیر و تشکر از هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان، کوهنوردان و خیرین عزیزی که در اطفا حریق خائیز از جان و مال خود مایه گذاشتند امروز ۲۱ آذر با حضور امام جمعه، فرماندار و شهردار بهبهان و چند تن از مسئولین محلی، مصادف با روز کوهستان در کمپ خائیز برگزار شد.

در این مراسم از علیرضا بهادری شهردار بهبهان که در جریان آتش سوزی های اخیر همگام و همراه مردم و کوهنوردان شهرستان نقش پر رنگی در اطفاء حریق خاییز داشت تقدیر شد.

بهادری در حاشیه این مراسم گفت: بنده بعنوان یک شهروند و خادم کوچک مردم بهبهان کاری جز انجام وظیفه انجام نداده ام و آنچه در جریان آتش سوزی ثابت شد، همیاری و اتفاق نظر مردم و دوستداران طبیعت بهبهان بود که با فرهنگ والای خود حضور گسترده ای در مناطق حادثه دیده داشتند و خدا را شکر، با همت این عزیزان شاهد سرکوب شعله های آتش بودیم.

بهادری اذعان داشت: از غیور مردان و غیور زنان دوستدار محیط زیست که اقدام به کاشت گسترده نهال در منطقه علمدار و سایر مناطق شهرستان نموده اند تشکر نموده و بنده نیز اعلام می کنم، به نوبه خود با تمام توان در این امر طبیعت دوستانه و خیرخواهانه مشارکت خواهم داشت.

بهادری در پایان گفت: در راستای وظایف فرهنگی و کمک به امر ورزش، توجه ویژه به ورزش های همگانی از جمله کوهنوردی را در دستور کار قرار داده و برنامه ریزی مدونی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی شهرستان در این‌خصوص خواهیم داشت تا شاهد توسعه این ورزش پر طرفدار باشیم.

240