مهندس بهادری شهردار بهبهان در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی جاده آرامستان عنوان کرد

عملیات گسترده عمرانی با دقت، سرعت و اصول کارشناسی در حال انجام است

علیرضا بهادری شهردار بهبهان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بزرگ بهسازی جاده آرامستان گفت: اولویت ما توجه ویژه به زیرساخت های شهری با لحاظ مسائل کارشناسی است، چرا که انجام کارهای سطحی و غیر اصولی حاصلی جز اتلاف وقت و هزینه بیت المال ندارد.

شهردار بهبهان افزود: بی شک پروژه بهسازی جاده آرامستان یکی از بزرگترین اقدامات اساسی شهرداری در طول چند سال اخیر خواهد بود.

وی در تشریح جزئیات این پروژه گفت: طول این جاده ۳۲۵۰ متر و عرض آن ۴۵ متر می باشد؛ این جاده شامل پیاده رو از هر طرف ۵ متر، باند دوچرخه سواری به عرض ۲/۹ متر ، باند سواره رو ۱۳/۱۰ متر و فضای سبز وسط ۵ متر است.

بهادری عنوان کرد: در حال حاضر این پروژه با توان حداکثری کاملا فعال بوده و ماشین آلات زیادی در حال انجام عملیات گسترده عمرانی در محل اجرای طرح می باشند.

مهندس بهادری در خصوص لزوم اجرای این پروژه اظهار داشت: متاسفانه این جاده در زمان احداث آرامستان جدید با رعایت کمترین استانداردهای راه سازی احداث شده و دارای ایرادات مهم و اساسی بود که با توجه به ترافیک بالای مسیر، عدم رعایت شیب بندی، عدم زیرسازی مناسب، عدم رعایت شکل هندسی و نبود باند حاشیه جاده بسیار حادثه خیر و مستعد بروز تصادفات زیادی بود که تصمیم بر آن شد جهت رفع مشکلات موجود، تعریض جاده و بهسازی، زیباسازی و اصلاح هندسی مسیر در اولویت کاری قرار گرفته و اجرایی شود.

شهردار بهبهان در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش مجموعه شهرداری، همدلی و همراهی شورای محترم شهر و مسئولین شهرستان بزودی شاهد پیشرفت قابل ملاحضه و اتمام پروژه به نحو شایسته و در خور مردم شریف شهرستان باشیم.

 

438
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *