مراسم تقدیر از بانوان برتر کارآفرین کشور برگزار شد/ نام بانوی بهبهانی در بین برترین های کارآفرین کشور

به گزارش پایگاه خبری ندای بهبهان، مراسم تقدیر از بانوان برتر دور ششم انتخاب مردمی زنان کارآفرین با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.
فاطمه علم زاده بانوی کارآفرین بهبهانی نیز که با رای مردمی توانست جزو ۱۰ بانوی برتر کارآفرین کشور قرار گیرد، در این مراسم که بصورت وبینار در دفتر معاونت زنان و خانواده استانداری خوزستان برگزار شد، شرکت نمود.

علم زاده در گفتگو با ندای بهبهان ضمن گلایه از عدم حمایت و بی توجهی مسئولان شهرستان به حوزه زنان گفت: انتظار است با توجه به درخشش و موفقیت های زنان در حوزه های مختلف بویژه کارآفرینی حداقل حمایت های لازم از این قشر فعال در جامعه صورت پذیرد.

بخشی از صحبت های این بانوی کارآفرین در زیر تقدیم می شود.

من از خطه خوزستان همیشه در صحنه و بانوان نامدارش با شما سخن میگویم، از زنان همیشه در صحنه، بانوانی که در هشت سال جنگ و همچنین در شرایط کنونی جهاد اقتصای پا به پای مردان حرکت کردند.

باید پذیرفت که هر چه زنان آگاه تر داشته باشیم، جامعه ای آگاه تر خواهیم داشت.

این آگاهی را می توان به وسیله آموز‌ش صحیح و در بستری مناسب بدست آورد.

من آموزش را از سال ۸۷ شروع کردم و اعتقاد دارم آموزش ریشه و مبنای رشد کاری، اجتماعی و اقتصادی افراد است و یقین دارم که اگر در جامعه افراد آموزش را درست و به موقع انجام دهند، افراد و جامعه ی موفقی خواهیم داشت.

با تحقیق در این حوزه، این خلا را در پازل مهارت اموزی حس کرده و تلاش خود را برای رفع آن با آموزش های تخصصی کار آفرینی انجام دادم، که مهارت آموزی توامان با آموزش برای ورود به بازار از مزیت های دورا های آموزشی ما بوده است.
ما دو هدف مهم را در بدنامههای خود دنبال کردیم:

۱️⃣ پیشرفت طبق هدف گذاری و به خصوص پایداری در کسب و کار و اقتصاد که در وضعیت کنونی پایداری مساله مهم است.

۲️⃣ جلوگیری از ورشکستگی ذهنی و کاری که خود می تواند پایه بسیاری از نا هنجاری ها در جامعه باشد.

یکی از نکات مهم که بدان توجه داشته ایم، اعتقاد به قشر جوان است؛ که این قشر در کنار قشر با تجربه فعالیت کرده و با جوان گرایی، و کسب تخصص و تجربه نتیجه مطلوبی بدست آمده و جوانان به اینده کاری خود امیدوار باشند.

ما در خوزستان بانوان با پتانسیل بالقوه ای داریم که اگر در یک بستر مناسب از این پتانسیل ها استفاده شود، نتایج بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.
امیدوارم که کلیشه جنسیتی به معنای واقعی حذف شده و بانوان بتواند به مطالبه به حق خود برسند.

در پایان از مدیرکل محترم امور زنان و خانواده استانداری خوزستان و همچنین همسرم که طی این سال ها همیار و مشوق من بوده تقدیر و تشکر می کنم.

1912